Wedstrijden DHV

Welkom op de wedstrijd pagina van DHV Diepenveen
De Diepenveense Hengelaarsvereniging kent twee competities, de reguliere competitie en de jeugdcompetitie. Daarnaast zijn er ook nog de extra wedstrijden die voor alle leden toegankelijk zijn. Dit zijn onder andere de Hemelvaartwedstrijd, de Paaswedstrijd en de Gait Preuter Clubdag

Hoe werkt het wedstrijdoverzicht?
In het wedstrijdoverzicht (zie menu->wedstrijdoverzicht) zijn alle wedstrijden terug te vinden.

Kies bij het filter voor de soort wedstrijd. Er is hierbij keuze uit wedstrijden die voor junioren zijn of volwassenen. Voor junioren wedstrijden selecteert u 'junioren'. Wilt u de overige wedstrijden zien, dan selecteert u 'Heren' of 'Dames.

Nb. Het is mogelijk dat bepaalde wedstrijden niet voor iedereen toegankelijk zijn maar alleen voor bepaalde leden, zoals bijvoorbeeld bestuursleden. In dit geval is dit duidelijk vermeld bij de wedstrijd. Kijk hier dus altijd even goed naar om vervelende verassingen te voorkomen.

Wilt u het overzicht gewoon in een handig PDF formaat of om af te drukken? Dat kan ook. Download hiervoor dit bestand.

(data en wateren van alle wedstrijden zijn onder voorbehoud van eventuele omstandigheden als bijvoorbeeld hoogwater of overige onvoorziene omstandigheden)

Uitslagen
Alle uitslagen van de competitiewedstrijden worden uiteraard goed bijgehouden. De uitslagen zijn terug te vinden op de ranglijsten pagina. Deze vindt u hier. De uitslagen van de speciale wedstrijden vind u veelal op de pagina's van de speciale wedstrijden zelf.