Gait Preuter Clubdag

De Gait Preuter Clubdag
Jaarlijks wordt in september de Gait Preuter Clubdag georganiseerd. Gerrit (of Gait) Preuter is de oprichter van onze vereniging en deze speciale wedstrijd is daarom naar hem vernoemd.

De Clubdag is voor alle leden, inclusief de jeugd. Het is een echte gezelligheidswedstrijd. Na afloop is er tijd voor een hapje en een drankje. Uiteraard spreekt iedereen daar één taal, en dat is het visserslatijn. Kortom deze wedstrijd staat elk jaar garant voor een geslaagde en niet te missen visdag.

Agenda
De Gait Preuter Clubdag wordt gehouden in de Munniken Hank. (zie het wedstrijd overzicht). De wedstrijd begint om 08:00 uur en er kan worden gevist tot 12:00 uur. Het inschrijf is vastgesteld op €7,50 voor senioren en €5,- voor junioren. Voor vragen kunt u contact opnemen met het bestuur

De wedstrijdcommissie