Ranglijsten

Welkom op de uitslagen pagina, op deze pagina zijn altijd de laatste competitie uitslagen terug te vinden van zowel de jeugdcompetitie als reguliere competitie.

Nadat een wedstrijd heeft plaatsgevonden worden de uitslagen z.s.m. opgesteld door de wedstrijdcommissie en doorgestuurd naar de webbeheerder. De uitslagen komen vervolgens op deze pagina te staan. Doorgaans is dat binnen 48 uur na de wedstrijd.

Klopt er volgens u iets niet, meld dit dan z.s.m. aan de wedstrijdcommissie. Lukt het niet om de ranglijsten te bekijken email of bel dan de webmaster, die zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Het programma(PDF) om de ranglijsten te bekijken is Acrobat X, welke hier te downloaden is. Haal het vinkje wel weg met downloaden/installeren anders wordt er op de pc iets geinstalleerd wat u misschien niet wil.

DHV-cup

De Jeugdcompetitie