DHV Diepenveen pakt 2 top 3 plaatsen tijden de 6-dorpenwedstrijd

Woensdag, 25 juni 2014

22 Juni was de dag van de grote wedstrijd voor de jeugd. In de Drostenkampvijvers werd de 6-dorpenwedstrijd gevist.

Met 5 jeugdleden van de DHV Diepenveen ging de wedstrijd van start om half tien. aan de wedstrijd deden totaal 53 kinderen mee verdeeld over 3 leeftijdscategorieën. Het was die dag prima visweer met een klein beetje regen maar dat mocht de pret niet drukken. Voor de jongste categorie werd het aas en voer aangeboden door Jan van Ginkel Hengelsport.

Na afloop was de prijsuitreiking in sportcentrum "Tijenraan" waar de kinderen eerst getrakteerd werden op patat. Er werden prachtige bekers uitgereikt en de rest van de prijzentafel was verzorgd door Jan van Ginkel Hengelsport die daarvoor in het zonnetje werd gezet met een minutenlang applaus.

Onze jeugd heeft zich goed doen gelden met een 1e plaats voor Luc Mulder met 276 cm. in 14 t/m 17 jaar, een 2e plaats met 88 cm voor Nigel Hutten in de categorie t/m 9 jaar en een eervolle 9e plaats voor Damian Lubberding met 111 cm.
Helaas hadden Clen(22cm)en Scot Roelvink(21 cm) een mindere uitslag met een 24e en 25e plaats. Volgende keer beter jongens.

Door deze prima uitslagen pakte onze vereniging de 2e plaats in het dorpenklassement. Door omstandigheden konden wij geen foto's maken van de wedstrijd maar de zijn wel terug te vinden op de site van HSV Raalte. Een link naar de foto's staat hier onder.

De complete uitslag is hieronder te downloaden

De Jeugcommissie