De jeugd van Diepenveen wijkt uit naar Olst om te vissen.

Dinsdag, 4 juni 2024

Afgelopen zondag is er weer gevist. De wedstrijd zou eigenlijk gehouden worden in de Molenkolk. Helaas kon dat niet doorgaan omdat er nog niet genoeg plekken waren om te zitten. Uitwijken dan maar.

Eerst gekeken bij de Jachthaven (water te hoog), terug naar de plek van de vorige wedstrijd Nieuw Heeten
(bezet door een andere vereniging). Waar ga je dan vissen en toen kwamen we op het idee om in de Kortrickvijver in Olst te gaan vissen. Nadat we toestemming hadden ontvangen kon er een appje gestuurd worden met de juiste locatie waar gevist werd.
In alle vroegte waren de jonge vissers weer naar de waterkant gekomen om zoveel mogelijk vis te vangen die ochtend. Iedereen had zijn plek gevonden aan de mooie vijver. Na het begin signaal kwam ook al gauw de eerste vis aan de haak. Jammer genoeg had niet iedereen het geluk om een vis te vangen.
Uitslag: Tijn 930 gram, Joep de Haan 350 gram, Bram 230 gram, Joep K 150 gram, Dylann 3 gram,
Luca 2 gram, Levay 1 gram en Tyrone helaas geen vis.
De volgende wedstrijd staat gepland op 23 juni. Deze zal verplaatst worden door de vele afmeldingen. Wanneer deze gevist gaat worden is nog niet bekend.