Laatste wedstrijd DHV cup

Woensdag, 11 oktober 2023

Zondag is de laatste wedstrijd gevist van de DHV cup , het viswater was de Jachthaven . De omstandigheden waren, op een licht buitje bij aanvang na , prima ,een heerlijk zonnetje en een matige wind .

Over het verloop van de wedstrijd kunnen we kort zijn , deze was identiek aan de wedstrijd van 2 weken geleden .
Heel veel kleine vis en op sommige plaatsen  een enkele bonusvis .De vakwinnaars waren Jack Linde die met de vaste stok 3,6 kilo wist te vangen en Rudi Broekman met 3,1 kilo . Na de wedstrijd was de afsluiting met de prijsuitreiking in het clubgebouw van de DSV .De wedstrijdcommissie had bedacht dat met de steeds duurder wordende boodschappen een kadobon van de AH voor iedereen een passende prijs was .Voor de eerste 3 van het eindklassement was er een waardebon van Hengelsportplace .
Wie de DHV cup gevolgd heeft , kon al zien wie zich de nieuwe kampioen mocht noemen , dat is Gerard Broekman die met 10 punten en een gewicht van 74 kilo de rest ruimschoots voorbleef . Op plaats 2 in de eindrangschikking was het Rudi Broekman met 12 punten en 52 kilo en op plaats 3 Ton Mulder met 15 punten en 51 kilo. De top 5 wordt compleet gemaakt met op plaats 4 Jack Linde met 16 punten en op plaats 5 Willem van Vliet met 20 punten .
De volgende wedstrijd is de najaarskoppel in de IJssel bij Terwolde welke gehouden zal worden op zondag 5 november , opgave is nog mogelijk .