DHV senioren 55 + competitie 2022

Woensdag, 19 oktober 2022

Een aantal leden van boven de 55 jaar hadden al twee jaar geleden al eens de wens geuit om te bezien of er voor op een doordeweekse ochtend, voor die doelgroep een competitie te starten. Waarvoor dan rekening gehouden diende te worden dat er gevist kan worden op locaties waar men zonder al te grote afstanden te moeten overbruggen en op gezellige wijze met elkaar de “strijd” aan kan gaan.

Aan deze wensen is gehoor gegeven en 19 april werd er een start gemaakt met 10 deelnemers en na 4 wedstrijden nog aangevuld met 1 deelnemer en zo de competitie te hebben afgesloten 11 deelnemers.
Het is gebleken dat deze groep van in totaal 11 deelnemers zich goed vermaakt hebben en ook graag weer het komende jaar met elkaar, een helpende hand toestekend en zo met elkaar gezellig samen een ochtend te kunnen gaan vissen, zal de commissie ook voor het komend jaar met deze groep de competitie weer starten.
Gelet op de beperkte visplekken, die op sommige vislocaties beschikbaar zijn! Zal de wedstrijdcommissie onderzoeken in hoeverre er nog ruimte bestaat om eventueel nog wat andere leden in de gelegenheid te kunnen stellen om mee te kunnen doen.
Tijdens een gezellige afsluiting en prijsuitreiking in het clubhuis van de Deventer Scheidsrechters Vereniging kon een ieder een mooie tas met boodschappen en de top 3 van de competitie hun prijzen in ontvangst nemen.

Top 3 van de competitie werden:
 1. Ton Mulder, 2. Ben Klompmaker en 3. Gerrit de Vries

Daarna wisten zich te plaatsen voor de eindrangschikking:
4. Jan van Ginkel, 5. Bertus Wientjes, 6. Gé Duchatteau, 7. Gerrit van Someren, 8. Jan Berends
9. Rinus Somer, 10. Ernst Waanders en 11. Henk van Amersvoort