Mooie bonusvissen op de IJssel

Maandag, 25 april 2022

Zondag is de eerste wedstrijd gevist om de DHV cup , dit aan de IJssel bij Terwolde . Er hebben zich 14 deelnemers aangemeld voor de competitie waarvan er 13 deze ochtend aanwezig waren . De omstandigheden waren prima alhoewel het met het aantrekken van de frisse oostenwind toch nog een extra jasje nodig was .

Het eerste uur van de wedstrijd was taai , slechts  een enkeling wist een visje te vangen . Maar in het verloop van de wedstrijd kwamen de berichten binnen dat er toch redelijk vis werd gevangen waaronder enkele prachtige bonusvissen waaronder grote windes ,  brasems en een roofblei van bijna 70 cm . Na het eindsignaal kon de weegploeg op pad om de vangsten in kaart te brengen .
De winnaar van het uitstroomvak was Rudi Broekman met 11 kilo met op plek 2 Gerard Broekman met ruim 6 kilo en
3e Jack Linde met 5 kilo .
Het instroomvak is gewonnen door Herman Kliemesch met ruim 8 kilo , op plaats 2 Ton Mulder met bijna 4 kilo en als 3e
Willem van Vliet met ruim 3 kilo .
De volgende wedstrijd is op zondag 8 mei en wordt gevist in de Jachthaven noordzijde .

UITSLAG