Afsluiting jeugd 2021

Maandag, 1 november 2021

Zondag is de jeugdcompetitie afgesloten met een wedstrijd aan de Jachthaven , helaas moest Tyrone zich afmelden voor deze wedstrijd zodat er nog 4 vissers overbleven . Ondanks dat de datum vrij laat in het seizoen gepland moest worden , was het prachtig visweer en is er door alle deelnemers vis gevangen .

Na een prachtige morgen vissen, werd deze afgesloten met een lekker patatje en drankje in het DSV gebouw.
Voor de prijsuitreiking was er een dankwoord voor Anne en Hermien van Hengelsportplace voor de sponsoring en het leuke presentje voor de deelnemers .

De einduitslag is 1. Kai Wijnbergen  22.594 kg  2. Tyrone Rojer  9.674 kg,   3. Tijn Berends met 4.117 kg   4. Dylann Brunsveld  3.177 kg    5. Nick Berends  2.611 kg.   5. Mees Visser met 500 gram.

Allen bedankt en tot volgend visseizoen, met hopelijk meer vissertjes aan de waterkant.