Kleine wereld en weinig vis

Maandag, 11 oktober 2021

Afgelopen zondag is de 8e wedstrijd gevist om de DHV cup , de Jachthaven was waar het moest gebeuren . Er is gevist met 11 deelnemers , die zich ondanks de dichte mist keurig op tijd melden op de parkeerplaats .

Deze mist en de koude nacht bleken funest voor de vangsten op deze dag . De minimale vangsten bestonden uit kleine voorntjes en grondels , degene die de brasems wel op de voerplek en aan het eten kreeg mocht zich de winnaar noemen .
Geert Hiethaar was de enige die na afloop enkele brasems ter weging kon aanbieden , met bijna 4 kilo was hij 1e in het vak ,de 2e plaats was voor Ton Mulder met een kleine 2 kilo.
Het ander vak werd gewonnen door Bas Wijnbergen met ruim een kilo en op de 2e plaats Anne Marinus met bijna 1 kilo .
De strijd om het kampioenschap is nog steeds open , de beslissing valt komende zondag als de laatste wedstrijd gevist wordt,
opnieuw zal de Jachthaven het decor zijn voor deze spannende afsluiting van de DHV cup.

STAND