Jack Linde ontvangt zilveren erespeld

Woensdag, 1 september 2021

Op dinsdag 24-8-2021 tijdens de 70-ste ALV van de DHV Diepenveen is de secretaris Jack Linde door de voorzitter Gé Duchatteau in zijn functie als Algemeen Bestuurslid van Sport Visserij Oost Nederland toegesproken voor zijn inzet de afgelopen 25 jaar onafgebroken onderdeel uit makende van het bestuur van de DHV Diepenveen en daarbij ook nog op vele onderdelen zich ingezet hebbende en nog steeds inzet voor overige vrijwilligerswerkzaamheden bij de DHV Diepenveen. Daarnaast zich heeft ingezet in het verleden tijdens regionale commissies gerelateerd aan de hengelsport onderdeel uitmakend van SVON en zich 15 jaren als secretaris heeft ingezet voor de Dorpenjeugdwedstrijdcommissie. Werd als dank voor al het vrijwilligerswerk Jack daarvoor de Zilveren Ere Speld toegekend en uitgereikt. Uiteraard vergezeld gaande van een bos bloemen .