Mulder en Mulder vakwinnaars aan de Hank

Woensdag, 1 september 2021

Afgelopen zondag is de 6e wedstrijd gevist om de DHV cup , plaats van handeling de Hank . De weersomstandigheden waren herfstachtig met regen en een pittige wind in de noord-oost hoek , verre van ideaal .

Met 1 afzegging en 1 afwezige vanwege een klapband , begonnen 10 deelnemers aan deze barre wedstrijd .
Al snel was duidelijk dat de vis op de lagere nummers te vangen was terwijl op de hoge nummers
het bijzonder lastig was om een visje te verschalken .
De vakwinnaars waren Ton Mulder met bijna 18 kilo en Luc Mulder met ruim 4 kilo .
Opmerkelijk was de vangst van een grote giebel terwijl er ook nog 1 verspeelt werd .
Zondag is er de traditionele clubdag , de volgende wedstrijd is op 26 september en wordt gevist in de IJssel.

STAND