Jeugdwedstrijd Hank 22 augustus

Woensdag, 25 augustus 2021

Afgelopen zondag 22-8 hadden we onze tweede jeugdwedstrijd. Deze werd gehouden in de Hank. Om 8.00 uur in de ochtend waren alle vissertjes klaar voor de loting. Nadat iedereen zijn plek had gevonden en alles klaar had gemaakt kon de wedstrijd beginnen.

De eerste vis liet niet lang op zich wachten. Gelukkig kwamen er nog meer vissen op de kant. De kinderen visten zowel met de werphengel als met de vaste hengel. Iedereen wist op deze manier vis te vangen. De grote winnaar met de grootste en zwaarste vissen was Tyrone. Hij ving deze ochtend bijna 10 kg bij elkaar.

De uitslag van een ochtend vissen was:

Tyrone Rojer 9670 gram
Kai Wijnbergen 5320 gram
Tijn Berends 0.600 gram
Dylann Brunsveld 0.540 gram

De volgende wedstrijd is op zondagochtend 12 sept. Plaats wordt nader bepaald.