Er zit nog vis in de Hank .

Maandag, 16 augustus 2021

Afgelopen zondag is de 5e wedstrijd gevist om de DHV cup , plaats van handeling de Hank. Gelukkig was de waterstand dermate gezakt dat er weer een parcours uitgezet kon worden .

Met 2 afmeldingen door vakantie werd er begonnen met 10 deelnemers verdeeld over 2 vakken .
Al snel was duidelijk dat er nog vis in de Hank zat, de eerste grote platten werden gevangen .
Opmerkelijk was de grote hoeveelheid kleine roofblei die langs de kanten zwommen , deze zijn waarschijnlijk
achtergebleven na het hoge water.
Winnaar van de dag was Ton Mulder met 14 kilo , het andere vak is gewonnen door Marc Roelvink met bijna 10 kilo .
Door deze vakwinst zal het nog lastig worden om Marc van het kampioenschap af te houden.
De volgende wedstrijd staat wederom gepland op de Hank en wel op zondag 29 augustus .

STAND