Wisselende vangsten op de Hank

Woensdag, 30 juni 2021

Afgelopen zondag is de 2e wedstrijd gevist voor de DHV cup , plaats van handeling , de Hank. Met 11 deelnemers verdeeld over 2 vakken werd onder prachtige weersomstandigheden om 8 uur de wedstrijd begonnen .

Een belrondje halverwege leerde dat de vangsten zeer wisselend waren , waar de een
een aantal grote brasems kon vangen moest de ander nog wachten op zijn eerste aanbeet . De weging na afloop bracht duidelijkheid , winnaar in het eerste vak was , net als vorige week Marc Roelvink met een gewicht van 23,5 kilo .
Het andere vak werd gewonnen door Ton Mulder met 9,5 kilo.

Uitslag                                               Stand