Ook de jeugdwedstrijden worden opgestart !

Woensdag, 9 juni 2021

Met de verruimde mogelijkheden van het Ministerie, heeft de Jeugdcommissie van de Diepenveense Hengelaars Vereniging, met inachtneming van bepaalde corona regels besloten om de viswedstrijdjes voor de Jeugd weer te gaan opstarten. We gaan uit van het programma wat er in het info boekje van de DHV staat met de datums vermeld, alleen zijn de viswateren aangepast.

Onze bedoeling is het volgende programma af te werken. Er wordt gevist in twee leeftijdscategorien in de leeftijd van 6 t/m 11 jaar en 12 t/m 17 jaar, te beginnen op;

Zondag 20 Juni in de Zandwetering, locatie Langs de Wetering Diepenveen
Zondag 22 augustus in de Munikkenhank ook in Diepenveen
Zondag 12 september in de Zandwetering, locatie Torenflat Keizerslanden
Zondag 3 oktober in de Jachthaven achter de Zuiveringsinstallatie.

We beginnen om 8.00 met de Loting en gaan vissen van 8.30 tot 11.30 uur
Speciaal voor de Jeugd van 6 t/m 11 jaar zijn er leden van de visclub aanwezig om deze te helpen en uitleg te geven en zo hopen we er met z’n allen een mooie ochtend van te maken. Ook voor degene die geen vervoer hebben, meld je dan aan bij de Jeugdcommisie, ook voor deelname aan deze wedstrijdjes bij :

Michel Berends 06 43168101 - Mail: michelberends@hotmail.com en/of
Jan van Ginkel 06 53786103 - Mail; janvanginkel@athome.nl

Degene die nog niet hun vispas in het bezit hebben, kunnen als nog tot 14 Juni deze betalen op de rekening van de Diepenveense Hengelaars Vereniging rek.nr. NL77RABO0384592708 met vermelding van naam en geboortedatum, waarna deze binnen een week bij jullie wordt bezorgd.
Jeugdleden t/m 14 jaar betalen € 13.00 (lid DHV € 7.00 en Vispas € 6.00)
Jeugdleden t/m 17 jaar betalen € 34.00 (lid DHV € 7.50 en Vispas € 26.50).