Wedstrijden...? NEE !!

Maandag, 10 mei 2021

Als vereniging krijgen wij regelmatig de vraag of er al weer wedstrijden mogen plaats vinden . Het antwoord is heel simpel NEE !! Het is niet toegestaan om als vereniging een wedstrijd te organiseren , de uitgegeven vergunningen voor wedstrijden zijn ingetrokken .

Wedstrijden die nu gehouden worden zijn onder het mom van training en worden onderling gedaan en niet uit naam van verenigingen. De DHV Diepenveen houdt zich aan de maatregelen tot het wedstrijdvissen officieel weer toegestaan wordt.
Wegens de verlengde maatregelen mogen onze wedstrijden tot tenminste 18 mei helaas niet doorgaan. Wij houden u middels de site en facebook op de hoogte.
Blijf gezond !!