DHV en Corona

Maandag, 8 februari 2021

Helaas ontkomen wij allen niet aan de gevolgen van de heersende COVID-19 pandemie. Hetgeen dan ook alle normale geplande activiteiten voor u als leden en zijn dus door ons als bestuur “on hold“ gezet. Dus conform de Nederlandse regels voor binnen en buiten geen georganiseerde wedstrijden. Geen bestuursvergaderingen anders dan bij uitzondering digitaal. Zo wordt ook de aanstaande 70-ste ALV, welke gepland stond op dinsdag 2 maart 2021, tot nader bericht uitgesteld. De vispas en vergunningen kunt u nog wel tijdig in uw bezit krijgen. Indien u voor 1 april 2021 uw kosten overmaakt naar bankrekening NL77RABO 0384592708 ( o.v.v. uw geboortedatum ). Dan worden u de bescheiden binnen 14 dagen na binnengekomen betaling kosteloos thuisbezorgd. Verder kunt u kennis nemen van diverse wetenswaardigheden en maatregelen per nieuwsbrief, als u zich aanmeld via de website van Sportvisserij Nederland. Sportvissers Nieuwsbrief (sportvisserijnederland.nl)