JEUGDCLUBDAG 2020

Donderdag, 8 oktober 2020

Afgelopen visseizoen was er helaas vanwege de COVID-19 geen gelegenheid om deel te kunnen nemen aan een jeugdcompetitie. Maar daarvoor in de plaats zijn alle jeugdleden in de gelegenheid gesteld om deel te nemen aan een ingelaste Jeugdclubdag op zondag 4 oktober, welke gehouden werd in één van de vijvers van de Drostenkamp te Raalte.

Er hadden zich 7 jeugdleden opgegeven en zij hebben met veel plezier getracht om uit te gaan maken wie in hun leeftijdscategorie de jeugdclubkampioen voor 2020 zou gaan worden. Na afloop kregen alle deelnemers) een welverdiende bord patat met snack, limonade en ijs en werd aansluitend hierop de uitslag bekend gemaakt van de Jeugdclubdag 2020 en konden winnaars een beker en iedereen een prijsje in ontvangst nemen.

Uitslag jeugdcategorie 0 tot 12 jaar;
1. Tijn Berends 510 gram
2. Dylan Brunsveld 190 gram
3. Tyrone Royer 110 gram
4. Kai Wijnbergen 90 gram
5. Luke Grutters 0 gram

Uitslag jeugdcategorie 12 tot 18 jaar
1. Wesley Broekman 150 gram
2. Nick Berends 0 gram

De Jeugdclubdag werd mede een succes door de medewerking van HSV Raalte, sponsering van Hengelsportplace, Anne en Hermien Marinus die een pakketje met hengelsportartikelen aan de deelnemertjes aangeboden en de spontane ondersteuning van MATTHIJS Lunch en snackroom waarvoor allemaal nog hartelijk dank. Volgend jaar hopen we met liefst nog wat deelnemertjes weer een competitie te houden of kom gerust eens kijken op één van deze mooie ochtenden, waarvoor je het schema in dit boekje kunt vinden en waar je tevens alle informatie of hulp kunt vragen bij de aanwezige Jeugdcommissieleden van de DHV.