ALLE WEDSTRIJDEN TOT 1 JUNI AFGELAST !!

Dinsdag, 24 maart 2020

In navolging van de oproep van het kabinet van 23 maart, adviseren we de Hengelsportverenigingen en sportvissers om je strikt te houden aan de oproep, géén activiteiten tot en met 1 juni. Sportvisserij Oost-Nederland vraagt alle aangesloten hengelsportverenigingen om tijdelijk de verenigingsdeuren te sluiten en last tijdelijk alle evenementen af, in ieder geval tot en met 1 juni. Dus niet alleen wedstrijden, maar ook trainingen, vergaderingen, cursussen, etc. Dit om middels fysieke afstand overdracht van het virus zoveel mogelijk te beperken. Individueel gaan vissen kan natuurlijk altijd, met inachtneming van de afstandsregel van 1,5 m uiteraard. Wat we na 1 juni gaan doen met de competities zullen we u tijdig berichten op onze site en facebook.