Veel vis bij laatste wedstrijd DHV cup

Woensdag, 16 oktober 2019

Zondag is de laatste wedstrijd gevist om de DHV cup .Het was een heerlijk visweertje aan de Ijssel en ook de vis had er zin in .12 van de 13 deelnemers waren aanwezig , alleen Scot had zich afgemeld met een goede reden , hij moest namelijk de Eagles aanmoedigen in Almere.

De vangsten bestonden uit halfwas brasems , voorns en windes met als bonus een prachtige barbeel voor Willem.De winnaar zat op nummer 15 ,Ton Mulder met ruim 20 kilo , de nummers 2 en 3 in het instroomvak waren Jack Linde met 16 kilo en Henk Denekamp met 9 kilo. Het uitstroomvak werd gewonnen door Rob Wieffering met 14 kilo en op plek 2 en 3 , Gerard Broekman met ruim 11 kilo en Fouad Saadan met bijna 4 kilo. De afsluiting van het seizoen is de Sinterklaaswedstrijd op zondag 1 december welke gevist zal worden in de Jachthaven. Opgave voor deze wedstrijd kan bij de leden van de wedstrijdcie.

UITSLAG