Jeugdcompetitie 2019

Woensdag, 9 oktober 2019

Afgelopen visseizoen is weer de prachtige Jeugdcompetitie van de DHV Diepenveen gehouden. In totaal werden er 6 wedstrijden gevist waarvan in de Zandwetering, Jachthaven, Munikkenhank, Boerhavelaan en de Drostenkamp in Raalte. De hengelkeuze hierbij was vrij en er kon zowel gevist worden met de vaste hengel of feeder hengel, hierbij geholpen door de hulp van hun ouders en de Jeugdcommissie leden van de DHV.

Als afsluiting van deze competitie werd de 7de viswedstrijd gehouden in Forellenvijver ’t Wild in Reutum, waarna de competitie werd afgesloten. Als deelnemertje mocht je samen met één van je ouders, broer of zusje hieraan deelnemen. Na afloop kregen alle deelnemers(tjes) een welverdiende bord patat met limonade en werd aansluitend hierop de uitslag bekend gemaakt van de Jeugdcompetitie 2019 en konden ze het bekertje en prijsje in ontvangst nemen.
Uitslag competitie seizoen 2019

JUNIOREN
Punten Gewicht
1. Nio Segerink 8 2.290
2. Luuk Gooiker 20 4.240
3. Randy Hutteman 46 0.830
4. Damian Lubberding 47 0.670

PUPILLEN

1. Tijn Berends 5 6.950
2. Nick Berends 20 2.290

Ook dit jaar werd mede door sponsering van Hengelsportplace, Anne en Hermien Marinus een pakketje met hengelsportartikelen aan de deelnemertjes aangeboden, waarvoor nog hartelijk dank.
Volgend jaar hopen we met liefst nog wat deelnemertjes deze competitie weer te houden of kom gerust eens kijken op één van deze mooie ochtenden, waar bij het schema in dit boekje worden vermeld en waar je tevens alle informatie of hulp kunt vragen bij de aanwezige Jeugdcommissieleden van de DHV. Er wordt gevist van 9.00 uur tot 11.30 uur. Voor vervoer kan eventueel gezorgd worden.
Voor informatie kunnen jullie terecht bij;
Anne Marinus 06-53268933 of
Jan van Ginkel 06-53786103