6e wedstrijd jeugdcompetitie

Woensdag, 25 september 2019

Op zondag 15 september is de laatste wedstrijd gevist in de jeugdcompetitie, na overleg is besloten om deze wedstrijd te vissen in onze eigen Hank. Na een beetje moeizame start (Randy viel 2 keer op de grond en Nio had zich verslapen) ,zijn we begonnen aan deze laatste jeugdwedstrijd . De omstandigheden waren perfect daar lag het niet aan. We begonnen om 9.00uur en Tyn had direct beet maar miste de vis. Daarna liet het lang op zich wachten voor de volgende aanbeten kwamen. Halverwege de wedstrijd kregen de kinderen een zak met wat lekkers uitgereikt wat ze wel waarderen konden. Aan het eind van de wedstrijd hadden ze allemaal beet gehad maar helaas had niet iedereen vis. In de jonsgste groep wist Tyn met 2150 gr te winnen. Nick is met 850gr netjes tweede geworden. In de oudste groep wist Nio met 650 gr te winnen. Verder hadden Luuk , Damian en Randy helaas geen vis. Volgens ons (Jan en ik) kunnen we ondanks de mindere vangsten wel terug kijken op een leuke competitie. De prijsuitreiking zal plaatsvinden na het traditionele forelvissen in Reutum op zondag 6 oktober .

STAND