Prachtig weer en iedereen vis op de Hank

Woensdag, 11 september 2019

Zondag is onder ideale omstandigheden de 10e wedstrijd gevist van de DHV cup,plaats van handeling was de Hank . De geplande locatie , de jachthaven , was niet beschikbaar ivm een roeievenement.Voor de 11 deelnemers was het deze ochtend goed toeven aan de waterkant van dit toch wel bijzonder mooie viswater .

Het weer was prima, en iedereen heeft z’n visje kunnen vangen , hoewel de vangsten niet helemaal evenredig verdeeld waren , waar de winnaar ruim 40 kilo wist te vangen moest de nummer laatst het doen met een grondel ( wel een echte inheemse ) van 10 gram.De winnaar van de dag was , net als vorige week bij de clubdag , Gerard Broekman met ruim 40 kilo met op de plaatsen 2 en 3 in dit vak Marc Roelvink met 18 kilo en Jack Linde met 14 kilo .In het andere vak was de winnaar Willem van Vliet met 20 kilo gevolgd door Ton Mulder met 9 kilo en Scot Roelvink met 7 kilo . De volgende wedstrijd staat gepland op 29 september in de IJssel bij Terwolde .

UITSLAG                                         STAND