Matige vangsten aan de IJssel bij 6e wedstrijd DHV cup

Maandag, 15 juli 2019

Zondag is de 6e wedstrijd om de DHV cup gevist in de IJssel bij Terwolde. Door vakanties was het deelnemersveld teruggebracht tot 10 vissers . De vangsten waren zeer matig en bestond hoofdzakelijk uit kleine voorns en windes . De brasem en andere bonusvissen lieten zich op een enkele uitzondering na, Anne ving een prachtige winde van 2,5 kilo , niet zien .De winnaar van de dag was Gerard Broekman die zijn kopplaats op de instroomkant volledig waarmaakte met een gewicht van ruim 10 kilo . Winnaar van het uitstroomvak was Rob Wieffering op de moeilijke stek 11 met een gewicht van bijna 2 kilo . De volgende wedstrijd staat gepland op zondag 21 juli in de Hank.

UITSLAG                     STAND