Kopplaatsen winnen 3e wedstrijd DHV cup

Woensdag, 29 mei 2019

Zondag is de 3e wedstrijd gevist om de DHV cup , plaats van handeling was de noordzijde van de Jachthaven . De omstandigheden waren prima , de vangsten zeer matig . Van de 11 deelnemers wisten er zelfs 4 geen vis ter weging aan te bieden . De vakwinnaars zaten op de kopplaatsen van het parcours , op nummer 1 bij het botenhuis zat Anne Marinus , hij noteerde met 4 mooie brasems een gewicht van ruim 8 kilo terwijl op nummer 11 Jack Linde 3,7 kilo aan kleine vis wist te verschalken . De volgende wedstrijd is op zondag 16 juni en zal worden gevist in de IJssel bij Terwolde.

UITSLAG                                     STAND