Anne Marinus wint 1e wedstrijd DHV cup

Zondag, 28 april 2019

Rond kwart voor zeven zondagmorgen melden zich 11 vissers bij de eerste wedstrijd om de DHV cup welke gevist zou worden in de IJssel bij Terwolde , een drietal deelnemers had zich keurig afgemeld voor deze wedstrijd . De vooruitzichten leken prima , een lekker visweertje en er werd de laatste dagen prima gevangen op de IJssel.

Hoe anders kan het dan lopen , na een rondje langs de velden blijkt dat het vandaag een taaie visserij zou worden .
Weinig aanbeten en een enkel visje dat zich liet vangen , de vis zal net als enkele vissers gisteren waarschijnlijk iets te uitbundig
Koningsdag hebben gevierd . Halverwege de wedstrijd gingen er al de geruchten dat enkele luxe visstoelen in de ligstand waren geplaatst .
Op steknummer 17 wist Anne Marinus deze goede plek waar te maken met een vangst van 8,5 kilo en daarmee het instroomvak
te winnen , winnaar op het uitstroomvak werd Jack Linde met een gewicht van bijna 4 kilo.

De wedstrijdcommissie
.