12e wedstrijd om de DHV-cup

Woensdag, 17 oktober 2018

Zondag 14 Oktober was de laatste wedstrijd voor de DHV-cup. In verband met het steeds later licht worden was om 07:45 de loting voor deze wedstrijd. Al werd dat wat later omdat de schrijver van dit stukje vergeten was door te geven dat hij niet kwam.
De weersomstandigheden voor half oktober waren zeer goed te noemen aangezien het een graad of 24 was aan het einde van de wedstrijd. De vis liet zich ook goed zien. Marc roelvink mag zich winnaar noemen van deze wedstrijd met ruim 19 kilo. Het andere vak werd gewonnen door Rob Wieffering.

De top 5
1 Marc Roelvink         19100