4e wedstrijd jeugdcompetitie

Donderdag, 5 juli 2018

Zondag 1 juli is de 4e wedstrijd gevist in de jeugdcompetitie. Als voorbereiding op de dorpenwedstrijd volgende week is deze wedstrijd gevist in de Drostenkampvijvers te Raalte

Het was een prachtige zonnige dag, helaas stond er wel veel wind. Zoveel dat dat er een stoel en een emmer van een deelnemertje in het water waaide. Zes kinderen waren met hun ouders naar Raalte gekomen om alvast te oefenen en te vissen.

In de jongste categorie won wederom Tijn Berends met 590 gram en Nick Berends wist 550 gram bij elkaar te vissen.

De oudste categorie deed goed hun best en Scot Roelvink liet de vorm zien die nodig is om volgende week de wedstrijd te winnen. Hij wist 5840 gram te vangen aan kolbleitjes en kleine brasem. In een hoog tempo viste hij dit bij elkaar. Damian Lubberding volgde op 930 gram.
Luuk Gooiker en Nio Segerink wisten ieders 650 gram aan de kant te krijgen.

De jeugdcommissie

De stand