5e wedstrijd om de DHV-cup

Maandag, 25 juni 2018

Zondag 24 juni is de 5e wedstrijd van de competitie gevist in de Munnikenhank. Na de voercampagne van 2 weken geleden is er door enkele leden gevist en er werd er ook vis gevangen.

Om kwart voor 7 in de ochtend hadden 16 deelnemers zich gemeld voor de wedstrijd. Sommigen van de 16 deelnemers hadden weinig vertrouwen in de vangsten aangezien het jaar ervoor.

Iedereen ging naar zijn gelote plaats en om 8 uur klonk het beginsignaal. Er werden al snel beten en vis gemeld en al snel kwamen de eerste voorns, windes en brasems naar boven. Marc Roelvink wist zelfs 2 mooie zeelten te vangen zoals op de fotopagina te zien is.
Het is lang geleden dat er in de Munnikenhank door iedereen vis is gevangen en het bestuur ziet de toekomst dan ook met vertrouwen tegemoet.
Gerard Broekman wist meer dan 30 kilo te vangen op de hoge wei en Fouad Sadaan wist zijn goede wedstrijd van 2 weken geleden een vervolg te geven door  het andere vak met 6500 gram te winnen.

De top 5:

Gewicht       Punten