3e wedstrijd jeugdcompetitie

Maandag, 4 juni 2018

Onder prima weersomstandigheden is zondag 3 juni de derde wedstrijd gevist bij de heugd

Doordat er kinderen waren die een voetbalkamp hadden en de zusjes Wessels een iets van school hadden waren er helaas maar 3 kinderen die aan de wedstrijd meededen.
Misschien dat om die reden het oudste jeugdlid van de vereniging buiten mededingen ook aan het vissen was. Zijn vangsten zijn onbekend.
Bij de jongste groep wist Tijn Berends 120 gram aan vis te vangen wat hem één punt opleverde. De oudste groep ving meer vas. Scot Roelvink wist 1440 gr aan vissen in het net te krijgen terwijl Damian Lubberding 950 gram in zijn net wist te krijgen. De publieke belangstelling van ouders en andere geïnteresseerden was een stuk groter dan de opkomst.

de stand