3e wedstrijd om de DHV-cup

Dinsdag, 29 mei 2018

Onder andere omstandigheden dan dat de foto doet vermoeden is zondag 27 mei de 3e wedstrijd gevist in strijd om de DHV-cup.

Om kwart voor 7 in de ochtend hadden zich 14 mensen aangemeld voor deze wedstrijd die gevist werd onder bij tropische omstandigheden. De vissen waren schijnbaar ook versuft van de warmte want deze liet zich sporadisch zien. Gerard Broekman wist toch nog enkele brasems(2800 gram) te vangen terwijl zijn concurrent in de competitie in eerste instantie geen beet kreeg op de feederhengel en deze verwisselde voor de vaste stok. Op deze manier wist hij toch de zogenoemde één te vissen door het naar boven halen van een stuk of 30 alvers met een totaal van 800 gram. Voorwaar een knappe prestatie.

De top 5:

naam                          gewicht    pnt