Schoonmaakactie DHV Diepenveen een succes

Donderdag, 29 maart 2018

Zoals ieder jaar nadat het hoge water weg is ging het bestuur in samenwerking met leden van de wedstrijdcommissie, Bram Duchateau en Alex Udink, die zich als leden vrijwillig hadden aangemeld, zaterdag 25 maart op pad om al het vuil op te ruimen dat het water had achter gelaten.

Ook moesten enkele hekken weer bijgesteld worden.
Door de kracht van het water waren ze iets uit het lood getrokken waardoor ze niet meer goed konden sluiten. Het verzamelpunt was bij Anne en Hermien van www. hengelsportplace.nl aan het Randerpad, waar de dag met koffie werd gestart.

Aan het wedstrijdparcours van de IJssel bij Terwolde werd een stuk van meer dan een kilometer al het vuil verzameld en de hekken weer recht gezet. Daarna was het tijd voor de Munikkenhank om opgeruimd te worden.
Nadat al het werk gedaan was ginf iedereen nog even naar Anne en Hermien voor een welverdiende kop koffie met broodjes knakworst,

Het bestuur wenst alle leden en lezers een vrolijk Pasen en dankt iedereen die zich heeft ingezet deze ochtend en vraagt iedereen rommel dat hij en/of zij aan de waterkant vindt mee te nemen naar huis. Zo houden we alles met elkaar en voor elkaar schoon.

Het bestuur