Vrijwilliger Jeugdvisdag 26 mei

Zondag, 11 februari 2018

Zaterdag 26 mei organiseert HSV Raalte i.s.m. de omliggende verenigingen een Jeugdvisdag. Deze zal bestaan uit een aantal workshops en een klein wedstrijdje.

Wie?

Is er in de gelegenheid en bereidt om op zaterdag 26 mei 2018, als witvisser deel te nemen aan de Jeugdvisdag van Sport Visserij Oost Nederland.

De jeugdvisdag wordt gehouden in en rondom de Drostenkampvijvers te Raalte.

De organisatoren voor deze dag zoeken nog een witvisvisser die al vissende demonstreert en uitleg kan geven aan kinderen betreffende wat en hoe over witvissen met een vast stok.
Heb je interesse en ben je beschikbaar?

Dan graag even aanmelden bij Sonja Janssen janssen@sportvisserijoostnederland.nl

De jeugdcommissie