Forelvissen bij het Wild en prijsuitreiking jeugdcompetitie

Dinsdag, 17 oktober 2017

Zondag 15 oktober is de jeugd als afsluiting aan het forelvissen geweest bij het Wild in Reutum.

Alle deelnemers aan de jeugdcompetitie mochten iemand meenemen. Het was dus flink druk aan de bosvijver die afgehuurd was.  De vissen hebben dat ook geweten. Onder een stralend zonnetje en goede temperaturen zijn er in totaal zo'n 60 vissen gevangen waaronder 2 prachtige zalmforellen. Na het vissen was het tijd om iets te eten en te drinken op deze prachtige locatie. Patat met een kroket of een frikandel stond op het menu.

Voordat het zover was ging voorzitter Gé Duchatteau samen met jeugdcommissielid Anne Marinus de prijzen uitreiken in het kader van de jeugdcompetitie 2017. Eerst was de jongste categorie aan de beurt. De kampioen daar was Nick Berends, 93 punten en 2380 gram, die van de voorzitter een beker en een waardebon kregen en een tas vol met voer en materialen van Anne Marinus. De tas werd beschikbaar gesteld door www.hengelsportplace.nl .  daarna was het de beurt aan de oudste categorie. Daar werd met 119 punten en maar liefst 11.480 gram Damian Lubberding kampioen.

De volledige eindstand: