De 5-Dorpenwedstrijd in de Drostenkampvijvers

Zondag, 23 juli 2017

Zondag 16 juli was het dan zover. De jaarlijke dorpenwedstrijd voor de jeugd stond op het programma

Zo hadden 34 deelnemertjes van de dorpen Diepenveen, Bathmen, Raalte, Holten en Markelo zich opgegeven voor de grootste jeugdviswedstrijd van de regio. De Drostenkampvijvers in Raalte was de aangewezen plek voor dit spektakel. Voor D.H.V. Diepenveen visten mee: Damian Lubberding, Scot Roelvink, Luuk Gooiker en Nick Berends.

De wedstrijd duurde van half tien tot half twaalf. Jammer genoeg viste alleen Scot Roelvink zich in de prijzen. En het werden namelijk twee prijzen. Een zeer verdienstelijke derde plaats in de leeftijdscategorie tot en met dertien jaar en daarbij ving Scot ook nog eens de grootste vis van iedereen. Een dikke brasem van 50 cm die verkeerd gehaakt was. Een knappe prestatie.
De volledige uitslag van onze jeugd:

14 t/m17 jaar
Damian Lubberding 6e plaats met 16 cm

10 t/m 13 jaar
Scot Roelvink 3e plaats met 151 cm
Luuk Gooiker 10e plaats met 40 cm

t/m 9 jaar
Nick Berends 4e plaats met 42 cm

De wedstrijd werd besloten met patat en frisdrank voor de jeugd en een prijsuitreiking.

De volledige uitslag: