Damian en Nick pakken de punten in de Drostenkampvijver

Maandag, 10 juli 2017

Onder schitterende weersomstandigheden, zonnetje en weinig wind, was het aangenaam vertoeven aan de vijvers van de Drostenkamp te Raalte.

Als onderdeel van de DHV jeugdcompetitie konden de jeugdleden deze ochtend eveneens vast oefenen voor de Dorpenjeugdviswedstrijd van komende zondag.
Met 7 aanwezig jeugdleden en wat ouders, groot ouders en bestuurs/commissieleden was de oever redelijk druk bezet.

Op 1 na hadden alle vissers deze ochtend een visje weten te verschalken en het is maar dat het in het wedstrijdreglement staat dat gevangen vogels niet meetellen!
Want anders was Luuk Gooiker met een gevangen meerkoet ongetwijfeld winnaar geworden vandaag.
Gelukkig is de meerkoet weer vakkundig verlost van een vissnoertje en kon deze weer verder zwemmen.

Bij de jongste groep was Nick de Beauveser winnaar geworden en bij de oudste groep deed Damian Lubberding weer goede zaken om zijn leidende positie weer te verstevigen.

Volgende week zondag 16 juli weer deelname door de jeugdleden van Diepenveen aan de Dorpenjeugdviswedstrijd en hopelijk daar allen veel succes.

de uitslag         de stand