Ton Mulder wint de 4e wedstrijd om de DHV cup

Maandag, 19 juni 2017

Zondag 18 juni was de IJssel bij Terwolde het decor voor de vierde wedstrijd van dit seizoen om de DHV-cup

Zondagochtend onder een stralende zon kwamen zestien vissers bijeen om de punten te verdelen. Twee personen hadden zich netjes voor de wedstrijd afgemeld, Cor van Essen omdat hij door de enkel is gegaan en Gertie Jansen wegens ziekte. Beterschap voor Cor en Gertie. Vandaar dat dit verslag iets later en ook korter is dan normaal.

De visserij schijnt moeilijk te zijn geweest al lieten de dikke windes zich wel zien. Dirk Brand ving een mooie barbeel en verspeelde jammer genoeg een nog grotere vlak voor het schepnet.

Ton Mulder viste zeven kilo bij elkaar.

uitslag 18 juni

Stand t/m 18 juni