Damian Lubberding pakt de eerste wedstrijd bij de jeugd

Dinsdag, 16 mei 2017

Afgelopen zondag is weer een begin gemaakt met de jeugdcompetitie.

Ditmaal was de Zandwetering de plaats van bestemming. Onder een lekker zonnetje is het fijn vissen ondanks dat door verschillende omstandigheden de opkomst laag was. De jeugdcommissie heeft er het volste vertrouwen in dat het aantal deelnemers de volgende keer een stuk hoger ligt De vangsten waren matig noemen maar toch wist Damian Lubberding ruim 7 kilo bij elkaar te vissen door onder anderen een prachtige zeelt te vangen.

Uitslag 12 t/m 17 jaar

1. Damian Lubberding    7100   gr     30 punten
2. Scot Roelvink              2400  gr      29 punten
3. Bastiaan Keurhorst         30  gr       28 punten

In de categorie tot en met 11 jaar waren er vandaag helaas geen deelnemers.

Na de volgende wedstrijd zal er een officiƫle stand beschikbaar komen aangezien dan pas echt bekend is wie er allemaal mee doen

De jeugdcommissie