Gerard Broekman wint de 2e wedstrijd om de DHV-cup

Zondag, 7 mei 2017

Zondag 7 mei was de IJssel bij Terwolde het decor voor de 2e wedstrijd on de DHV-cup.

Van de 19 deelnemers hadden zich er 18 verzameld voor de loting in het weiland bij Terwolde. Het weer was goed, geen regen en een klein beetje wind. Het zag er veelbelovend uit voor de wedstrijd en vergeleken met de vorige wedstrijden in dit kalenderjaar bleek dit ook bevestigd te worden door een totaal van bijna 40 kilo. Dat is bijna 2 x meer dan de laatste wedstrijd.

Ook deze keer wisten vakwinnaars Gerard Broekman en Rob Wieffering hun visje te vangen. Wederom liet de zwartvlekgrondel zich weinig zien wat alleen maar mooi is. Dikke windes, brasems en barbelen lieten zich wel zien zodat er toch gesproken kan worden van een redelijk goeie visdag.

De volledige uitslag en de stand in de competitie zijn hieronder te downloaden

uitslag 07-05

stand t/m 07-05