Sebastiaan Keurhorst wint wedstrijd op de Oranjebraderie

Woensdag, 3 mei 2017

Donderdag 27 april heeft de Diepenveense hengelaarsvereniging net als vorig jaar een kraam gehad op de Diepenveense Oranjebraderie.

Dit heeft onder andere als doel om jeugd te laten kennismaken met de hengelsport. Ook stond er een peilglas met boillies zodat bezoekers van de stand konden raden hoeveel er in zaten. De prijs daarvan was een visvergunning van de DHV. Voor de vissende jeugd was er i.s.m. www.hengelsportplace.nl een cadeaubonnenpakket beschikbaar.

Vissen :

20 deelnemers

1e Bastiaan Keurhorst      72 cm ( 6 voorntjes van 12 cm )
2e Jurgen Ottespeer         47 ptn , na verlenging
3e Daniel Jager                 39 ptn , na verlenging

Boilies raden :

Het juiste aantal was 476

Het dichtst bij zat Suzan Keurhorst met 465

Het bestuur feliciteert hierbij de prijswinnaars.

Tijdens het dorpsfeest in september zal er voor de jeugd wederom een wedstrijd worden georganiseerd.