Uitslag Paaswedstrijd 2016

Dinsdag, 29 maart 2016

Afgelopen zaterdag 26 maart was de traditionele opening van het seizoen middels de Paaswedstrijd

Veertien leden hadden zich opgegeven voor deze wedstrijd waarvan de prijzen uit eieren, rollades en krentewegges bestaan. Er zat een aardige club aan de waterkant. Ondanks de goede weersvoorspelling was het fris weer en er stond een flinke zuidenwind.

De vangsten waren niet geweldig te noemen maar toch werd er in totaal 13.650 gram gevangen. De brasem, winde en voorn liet zich zien.
Tijdens de wedstrijd werden er foto's gemaakt en was er een kleine verwarmende versnapering beschikbaar gesteld door de wedstrijdcommissie.

De prijsuitreiking was dit maal bij brasserie Kriebelz in Terwolde waar iedere deelnemer ook nog een bal gehakt en enkele consumpties werden aangeboden.

De top 3 bestond uit:
1 Hans Brahim         3300
2 Rob Wieffering      2500
3 Frans Harmelink   2400

De volledige uitslag is hieronder te downloaden.

Uitslag paaswedstrijd 2016