STEM OP DE DHV DIEPENVEEN EN STEUN JE CLUB !!

Woensdag, 4 september 2024

RABO CLUBSUPPORT Ook dit jaar doet de DHV Diepenveen weer mee !! Dus steun onze club !! Lid van de Rabobank ?? De DHV is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar we leden in de gelegenheid stellen om te genieten in de buitenlucht om te gaan vissen. Waar je individueel of in clubverband op ontspannen wijze invulling kunt geven aan je leuke hobby. Waar de jeugd wordt aangeleerd hoe je verantwoord leert vissen.

Ook de scholen in de gelegenheid gesteld worden om speciale vislessen te kunnen laten volgen aan leerlingen van groep 7. Ook dat als je het leuk vindt om met andere jeugdleden in competitieverband mee te komen doen. Waar we ouderen, minder beweeglijke leden stimuleren om ook op ontspannen wijze deel te laten nemen in een apart te organiseren competitie voor 55+ leden.

Door op de DHV te stemmen steun je onze vereniging via de Rabo ClubSupport actie. De Rabobank biedt hun kennis, het netwerk en financiële ondersteuning. Laten we met zijn allen stemmen en misschien kunnen we dan weer een mooi bedrag in ontvangst nemen. Dit is zeker in deze tijd van harte welkom!!

Vanaf 2 september  kunt u stemmen via je eigen Rabobank bankieren of via de App op je telefoon . Ga naar –> zelf regelen en vervolgens naar –> lidmaatschap en breng je stem uit voor de DHV en nog twee andere verenigingen.
Stemmen kan t/m 24 september 2024.