DHV 55+ 2023 Seniorencompetitie is afgelopen.

Maandag, 30 oktober 2023

Afgelopen week is de laatste wedstrijd gevist van de Diepenveense Hengelaars Vereniging 55+ Seniorencompetitie. Dit jaar werden er door 12 senioren vissers in verschillende wateren gevist, nml. in de Jachthaven,in de IJssel bij het pontje in Wijhe en in de bergingsvijver bij Nieuw Heeten.

Elke dinsdagmorgen, éénmaal in de veertien dagen werden vanaf acht uur de hengels opgetuigd voor het type water waarop er werd gevist voor zowel de vaste hengel als de feederhengel.
Gelukkig waren de weersomstandigheden ons elke keer goed en kon een ieder genieten van een prachtige morgen.
Tot op het laatste moment was het spannend omdat meerdere vissers in de puntentelling dicht bij elkaar op de hielen zaten.
Uiteindelijk bracht de laatste wedstrijd de beslissing waarvan hier onder de uitslag was gevallen.
Als eerste eindigde T. Mulder met 47590 gram, de tweede plaats G. de Vries met 12735 gram en op de derde plaats G. van Someren met 12510 gram. Daarna in volgorde W. van Vliet, J. van Ginkel, B. Klompmaker, G.Duchatteau, B. Wientjes, J. Berends, R. Somer en
E. Waanders. Na de laatste wedstrijd was er een gezellig samenzijn in het onderkomen van de Deventer Scheidsrechters Vereniging, waar er lekker werd genoten van een kop koffie, een consumptie en een overheerlijke gehaktbal, waarna de eerste drie prijzen werden uitgereikt en een ieder naar huis ging met een goed gevulde boodschappentas, welke door de organisatie was samen gesteld en beloofd werd om dit volgend jaar weer samen op te pakken.