Prijzen en informatie over lidmaatschap
De Diepenveense Hengelaars Vereniging telt momenteel ongeveer 400 leden waarvan circa 45 jeugdleden.

Voor het vissen in ons mooie viswater is het verplicht een vergunning te hebben. Vist u zonder vergunning dan loopt u het risico op een forse boete! U kunt in het bezit komen van een vergunning van de DHV Diepenveen door lid te worden van onze vereniging. Dit kan eenvoudig door het onderstaande formulier in te vullen.

Tarieven:

Kosten vispas + vergunning DHV 2016
Lidmaatschap DHV Vispas Totaal
Jeugdleden 8 t/m 14 jaar € 6,50 € 5,50 € 12,00
Jeugdleden 15 t/m 17 jaar € 10,00 € 23,00 € 33,00
Senior leden € 17,00 € 23,00 € 40,00
65+ leden € 14,50 € 23,00 € 37,50
Sub- leden € 17,00 € 2,50 € 19,50

Inschrijving + administratiekosten nieuwe senior leden bedraagt eenmalig € 4,00

Let op !!!! Wordt men in het jaar 2016 respectievelijk 15 of 18 jaar dan valt men in respectievelijk in 15 t/m 17 jaar en Seniorleden. Aan bedragen en leeftijden genoemd op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleent. Wij proberen altijd zo zorgvuldig mogelijk te zijn. Bent u niet zeker welke vergunning bij u past doe dan de vispascheck op de link hieronder.

Opzegging van het lidmaatschap 2017 dient schriftelijk te geschieden bij de secretaris van de DHV voor 1 oktober 2016. Dit in verband met de centrale ledenadministratie bij Sportvisserij Nederland.

Formulier lidmaatschap

Foutmelding