Afsluiting jeugdviswedstrijden 2023

Zondag, 22 oktober 2023

De vis wedstrijden voor de jeugd zijn afgelopen. In april zijn we begonnen en hebben de laatste wedstrijd in oktober gevist. Na 7 wedstrijden gevist te hebben voor de competitie, hebben we deze feestelijk afgesloten.

Op zondagochtend heeft de jeugd gevist met een familielid.
Er waren zelfs een aantal bestuursleden die gezellig mee visten. Iedereen kon in de jachthaven zijn of haar kunsten vertonen.
Al snel was de eerste vis door een vader gevangen. Maar niet zomaar een vis, maar een snoekbaars terwijl deze vader al 20 jaar geen hengel meer vast had gehouden. Toch wist hij vakkundig deze vis te vangen. Zelfs de moeders in ons midden vingen vissen.
Baars, grondels, brasems, roofblei alles kwam boven water. De jeugd bleef niet achter want wat zij de afgelopen maanden al voor de competitie deden, deden ze nu ook, vissen vangen. Wat was dit leuk om te zien!
Zowel jong als oud aan de waterkant met hun hengel in de hand.
Na het vissen zijn we naar het club gebouw gegaan om feestelijk af te sluiten. Er was voor iedereen patat met een zelf gekozen snack en drinken beschikbaar. Nadat alle buikjes gevuld waren moest natuurlijk de prijsuitreiking nog komen.
De winnaar van dit jaar was Tijn Berends. Tijn kreeg uit handen van Gerard een mooie beker en een wisselbeker.
Iedereen die mee gevist had met de competitie kreeg als aandenken een beker en ook mochten ze wat uitzoeken van gevulde prijzen tafel. Er was dit jaar nog een extra prijs beschikbaar gesteld door Gerrit de Vries. Een mooie complete werphengel. Deze was voor diegene die de meeste kilo’s vis had gevangen. De winnaar met de meeste kilo’s was Levay Rojer .
Deze prijzentafel was beschikbaar gesteld door Hermien & Anne Marinus van Hengelsportplace.Onze dank voor deze sponsering.

Eindstand:

1.Tijn Berends