11e wedstrijd DHV cup

Woensdag, 27 september 2023

Zondag is de 11e wedstrijd gevist van de DHV cup , plaats van handeling , de Jachthaven .

10 vissers melden zich voor deze wedstrijd welke onder ideale omstandigheden gevist zou worden , een zonnetje en een licht briesje . Vanaf de eerste inzet was er vis te vangen , kleine voorns , bleitjes en roofbleitjes .Het wachten was op de bonusvis , dat viel echter niet mee , een bel- en approndje bevestigde dat.Toch werd er de laatste anderhalf uur op de meeste plekken een of meerdere platten gevangen , wat de gewichten
een wat dragelijker aanzien zouden geven . De winnaar zat vandaag in het a-vak , Willem van Vliet wist toch nog bijna 10 kilo vis ter weging aan te bieden , met op plaats 2 Gerard Broekman met 6 kilo en als 3e Herman Kliemesch met 4,6 kilo . Het b-vak was voor Marc Roelvink met 4,5 kilo en op de plaatsen 2 en 3 , Rudi Broekman met 4,2 kilo en Ton Mulder met 3,4 kilo .
De volgende en laatste wedstrijd van deze competitie wordt gevist in de Jachthaven op zondag 8 oktober .