13 kilo hoog op de Hank

Woensdag, 23 augustus 2023

Zondag is de 10e wedstrijd gevist van de DHV cup , als viswater stond de Hank op het programma . Door vakanties ed meldden zich 8 vissers vol goede moet aan de waterkant . De berichten over de vangsten op de Hank waren namelijk zeer hoopgevend , tel daarbij op , het prachtige weer , wat kan er misgaan.

Dat dit momentopnames zijn werd al snel duidelijk , de vis liep zich vandaag  maar moeilijk vangen , af en toe wat kleine voorn , windes en baarzen met als de bekende bonusvis een platte van een kilo of 2  .
Ook opvallend is dat er op de hogere nummers nu meer wordt gevangen . De winnaar komt dan ook uit dit vak , namelijk op steknummer 8 was het Ton Mulder die 13 kilo wist te vangen met op nummer 2 Jack Linde met 7 kilo en op plaats 3 Willem van Vliet met 1,2 kilo .
Het vak met de lage nummers was voor Gerard Broekman met 6,1 kilo en op de plaatsen 2 en 3 Bas Wijnbergen met 4,3 kilo en Herman Kliemesch met 1,3 kilo.
De volgende wedstrijd is de Gait Preuter Clubdag welke gevist zal worden op zondag 3 september in de Hank.

UITSLAG