Eindelijk vis bij 2e wedstrijd van de jeugdcompetitie

Zaterdag, 20 mei 2023

Afgelopen vrijdagavond 12 mei is de tweede jeugd viswedstrijd gehouden in de Jachthaven. Op deze mooie zonnige avond hadden 7 vissers zich naar de waterkant begeven.

Nadat alle hengels in het water lagen om vis te vangen kwamen de eerste supporters al aan om hun helden aan te moedigen. Bij sommige vissers zat direct al beweging bij de dobber en het was dan ook niet gek dat de eerste vis al snel in het net belandde. Na 2 uurtjes te hebben gevist was de wedstrijd alweer afgelopen. Vijf van de zeven vissers wisten 1 of meer vissen te vangen. Nadat de leiding alle vis had gewogen, was er voor iedereen een klein prijsje. Het was weer fijn om de jeugd weer vis te zien vangen.
Wij hopen dat iedereen er de volgende wedstrijd weer bij is.