Start jeugdvisseizoen van de Diepenveense Hengelaars Vereniging

Donderdag, 20 april 2023

Afgelopen zondag was de eerste van de acht jeugdwedstrijd van het visseizoen weer. Deze werd gehouden in de Boerhave vijver. Zes enthousiaste kinderen waren er om vis te vangen.

Nadat het begin signaal klonk, wierpen alle jeugdleden hun hengeltje uit. Na lang wachten en hopen dat er toch wat gebeurde met de dobbertjes moesten alle jeugdleden zonder ook maar een visje gevangen te hebben weer naar huis. Een kleine troost van de dag was wel dat alle zes vissertjes niet voor niks gekomen waren, want ze hebben een klein prijsje mee gekregen naar huis. Van een zakje voer tot aan een snoertje.
We hopen dat we op de volgende wedstrijd 30 april 2023 wel vis kunnen vangen. Deze wedstrijd wordt gehouden in de Jachthaven.
Voor informatie DHVDiepenveen.nl